Loddo Boxen April

Aprils Loddo-box var lika överraskande som dom två tidigare boxarna. Efter att mitt samarbete med Loddo är slut så kommer jag att fortsätta med boxarna då dom hittils bara har gett mig glädje. Och trots att jag är vuxen nu så blir man som ett litet barn inombords när man får öppna överraskingarna som finns i boxen. 
 
 
I April boxen så fick jag :
 
 
 
Varning då min kamera just nu inte fungerar som den ska så är bilden lånad ifrån:
 
 
Softlan Ultra Perfumed Freshness :
 
Jag verkligen ÄLSKAR doften av sköljmedel och jag som är en sån där person som verkligen vill veta allt och allting fick för mig att googla på "varför" det skulle vara farligt att bada i sköljmedel och hur mycket kemikalier sköljmedlet faktiskt innehåller. När jag googlade så kom jag in på ett forum som gav mig världens knasigaste inlägg. En kvinna skrev nämligen att hon brukar ta ett par droppar sköjmedel och vatten på en trasa och torka av sin hund med den för att det skulle vara bra så att hunden får jättemjuk hud. Jag tyckte det lät som djurplågeri. Anser inte att man ska stoppa några kemikalier på levande varelser. Jag hittade aldrig svaret till varför jag inte fick bada med sköljmedel i badet dock men antar att det har med skadliga kemikalier att göra. För att återkomma till vad jag tyckte om Softlans nya sköljmedel så måste jag säga att jag absolut ÄLSKADE doften och har redan använt det och jag tyckte att lukten stannade länge i tvätten . Behövde inte använda parfym alls när jag hade kläderna på mig. 
 
 
 
Presentkort på Ticket.se :
 
I den här Loddo-Boxen fick vi en glad överraskning, ett presentkort på 200 kronor hos Ticket.se. Vi tänkte boka en av deras sista minuten resor till Italien i sommar så det passade verkligen oss perfekt. Vi har båda ett gemensamt intresse av Colosséum.
 
 
 
Eat Natural Fruit & Nut Bar :
 
Jag måste vara ärlig och säga at jag inte är ett stort fan av Bars i allmänhet. Men den här gången blev jag verkligen förvånad. Det var den godaste baren jag någonsin ätit med smak av jordnötter och tranbär och en jättegod smak av kokos. Den här baren kommer jag att köpa mer gånger. Verkligen ett tips för dom som inte heller är jättestora fan av bars.
 
 
 
 
Weleda Evening Primrose Age Revitalising Concentrate:
 
De hormonella förändringar som sker med åldern minskar hudens förmåga att behålla fukt. Weleda Evening Primrose Age Revitalising Day Cream är dagkräm med nattljusolja som hjälper till att öka fasthet i huden och ge huden lyster.  Evening Primrose Day Cream ger huden intensiv återfuktning och förebygger uppkomsten av fina linjer och rynkor. Hjälper till att skydda huden mot fria radikaler. För mogen hy. 
Personligen så har jag inte några problem med fastheten i min hy men ska ge denna till min mormor i efterskott på Mors dag. Är säker på att hon kommer älska den.
 
 
 
 
Palmolive Naturals Camellia Oil & Almond Shower:
 
Palmolive Naturals duschkräm innehåller kamelia olja och mandel extrakt. Dess silkeslena formula hjälper till att återfukta din hud och lämnar huden med känslan av mjuk och lenhet. Dermatologiskt testat. Jag verkligen älskade doften och den var väldigt uppskattad av min sambo med. 
 
 
 
 
Tant Grön Cashewnötter :
 
Cashewnötter  är något som jag allid har älskat och enligt min sambo var dessa enormt goda och dessutom ekologiska vilket är ett plus. Jag har ju nyligen genomgått början på min plastik operation och kan desvärre inte njuta av något hårdätet alls. Så jag fick stå bredvid och suklta medans sambon åt nötterna.
 
 
 
 
Colgate Max White : 
 
Colgate har alltid varit min favorit tandkräm sen jag var liten. Jag har alltid älskat smaken, och minns att när jag var liten var det lite roligare att borsta tänderna pga att jag tyckte att tandkrämen såg ut som en regnbåge. Max White har verkligen visat resultat på min sambo och jag uppskattar att han är gladare eftersom han gillar sina enormt fina och rena tänder.
 
 
 
 
För er som ännu inte vet vad Loddo-Boxen är så är det en prenumerationsbox som utkommer en gång varannan månad. Boxen kostar 99 kronor i månaden och har ett värde mellan 200-350 kronor i månaden. Jag skulle verkligen vilja tipsa er om att köpa hem er egna Loddo-Box
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Vad är det för operation du gjort eller ska du göra någon? ☺

Svar: Hej Anonym!Jag håller på att genomgå en operation / mun ingrepp. Jag var lite klumpig och råkade krossa mina tänder så nu håller jag på och sätta in porslinsbroar och porslinskronor. Det gör FRUKTANSVÄRT ont. Men det blir snyggt när det hela är färdigt. Tänkte skriva ett inlägg om det senare idag. Mvh Jess
Jessica

2 Anonym:

skriven

Oj då. 😯 hoppas det blir bra och du slipper smärta

Kommentera här: