Promenad med älsklingen och tal om bröllopet.

Jag och min älskade gick och hämtade paket som kommit till mig ifrån Lyko. Nu kan jag äntligen duscha när vattnet kommit tillbaka och göra det med stil. Det är nämligen så att jag köpt enormt mycket produkter hos Lyko i början av 2016 på grund av att mitt hår behövde extrem behandling vid det tillfället. Betalade typ 700 kronor i veckan för att få mitt hår att vilja bli kammat. Annars var det som rena rama kråkboet. Så nu använde jag mina ihopsamlade poäng för att ta hem lite gratis lyx till duschen i år. Behövde inte ens betala någon frakt. Jag skulle verklgien rekommendera alla hårälskare att köpa sina produkter hos Lyko. Visst det kostar lite extra men det är det verkligen värt. Promenaden var dessutom enormt skön eftersom jag kände mig besviken på grund av att jag hade fått trycka i mig koldålmar för att vi var utan vatten. Och min älskade och motiverande fästman är ett stort plus som alltid följer med och stöttar mig. Igår bestämde vi oss att göra giftermålet officiellt. Snart blir jag Mrs. Jessica Swinkels. Vi kommer inte ha så överdrivet många gäster men det kommer bli ett unikt och mysigt bröllop och vi har inte bestämt vilket datum det blir heller. Det ska bli så grymt kul att börja planera allt så har ni några idéer får ni gärna komma med dom. Det vi kommit fram till är att vi inte vill köpa klänning och kostym för tusentals kronor och vi vill ha det utomhus och flickorna ska få bli ringbärare. 
 
 
 
"mannen i mitt liv. Ps : han kan inte vara seriös på bilder, haha. "
 
" mitt paket, enorm spänning "
 
" innehållet i paketet, någon mer än jag som älskar kokos? "

Kommentera här: