Husdjur?

Udda Husdjur :
Har ni någon gång tänkt att ni skulle vilja ha ett udda husdjur? Jag minns att jag var kompis med 2 stycken tjejer med bosniskt ursprung när jag var liten. Minns att dom hette Sanda och Senita. Jag minns att hon berättade för mig att en släkting till henne hade 2 stycken tama jaguarer. Hur sant det var återstår ju och se, men jag tycker ändå att det är en intressant fråga. Jag har velat ha ganska många udda husdjur, aldrig något som kan äta upp mig dock. Till exempel så har jag genom tiderna velat ha en hök eller en uggla. Nu är jag dock väldigt intresserad av ett djur som faktiskt är lagligt att ha i till exempel Usa. Det lilla djuret är en Fennec Fox. Söker man på youtube så kan man faktiskt hitta roliga videor på folk som har den här söta lilla räven som husdjur. Och jag är helt förälskad. Här nedan kommer en bild på en liten Fennec Fox. 
 
 
 
Dom blir inte större än så här. Dock är ju jag precis som alla andra inne på tråden att vilda djur ska vara vilda. Men jag är enormt förälskad. Kommentera gärna vilka djur ni skulle vilja ha. 

Kommentera här: