Loddo - Februari

 
 
 
Nu kommer innehållet ur månadens Loddo-box allihopa
 
 
Oh - Lief Handtvål :
 
Jag tänkte bara tipsa er om en handtvål som fanns med denna gång. Jag valde att sätta den i mitt badrum  och nu är det nästan så att jag springer dit varje gång jag ska tvätta händerna. Oh-lief är  en miljövänlig tvål berikad med olivolja. Den innehåller inga starka kemikalier, konstgjorda doftämnen, petroleum, parabener, artificiella färger eller oljor från nötter. Dessutom luktar den ljuvligt av grapefrukt, apelsin och tea tree-olja! För er som inte visste om detta så betyder Oh-Lief (oh sweet), Lief är Holländska för söt. Oh-Lief är verkligen en tvål jag kommer fortsätta att köpa och jag kommer att återkomma när jag hittar en återförsäljare så att ni också har chansen att prova denna underbara tvålen.

 

Mörsjö Deli – Tunnbröd Cheepzs :


Mörsjö Delis tunnbröds Cheepzs är tunnbrödschips med smak av västerbottenost och gräslök. Man kan äta dom utan pålägg men i vår familj valde vi att lägga på Philadelphia med smak av vitlök och dom smakade enormt gott.

 

Allévo Healthy Choice – Caramel Flavour & Chocolate :


Allévos produkter är något jag har haft i mitt liv redan innan. Av alla olika bantningsprodukter och pulverdieter så har Allévo varit min stora favorit. Jag levde en period nästan enbart på Allévos produkter en av mina favoriter var deras potatis och purjolökssoppa. I månadens Loddo-box fick vi en av Allévos bars och den smakade enormt gott vilket jag inte trodde för bars är en sak som jag tidigare haft svårt för.

 

Aminopro proteindryck – Lime :


Aminopro 2500 mg BCAA är en sockerfri dryck som förbättrar din återhämtning och stimulerar muskeluppbyggnaden. Aminopro finns både som 33 cl burk och 1 liter förpackning. Smakerna som finns just nu är  blåbär, lime, päron och ingefära, vattenmelon, kaktus och fläder & jordgubb. 

 

CmPicker – Avputtargaffel :


CmPicker är en ny produkt på marknaden. Längst ner på gaffeln har den små hullingar som gör att den lätt får tag på maten och avputtaren gör att maten inte fastnar på gaffeln. Vi använde gafflarna direkt när vi hade fått dom. Dom är PERFEKTA att ta med sig på utflykter och picknick till sommaren är förmodligen också ett alternativ.

 

Smiling – Kokos havssalt :


Smiling skickade med krispiga kokoschips som är rostade med havssalt, desvärre föll dessa inte mig i smaken men jag har en sambo som älskade dom. Vilket påvisar att Loddo faktiskt har allt för hela familjen.

 

 

OLW Popperi Popcorn Sourcream & Onion :


Från OLW Popperi kommer nu en spännade nyhet, färdigpoppade smaksatta popcorn. Dom kommer i tre olika smakvarianter Sourcream & onion, Havssalt och  Cream Cheese. Själv har jag svårt för just Sourcream & onion vilket var smaken vi fick. Men sambon älskade dessa popcorn.

 

Barebell Proteinpudding – Kokos :

 

Barebell sponsrade med en proteinpudding med kokossmak. Jag tycker den var jättegod och är enormt svag för kokos i puddingar.  Kokos för mig är lika med dessert. Mer av dessa puddingar skulle absolut inte skada.

 

 

Anatomicals – Apricot Face Scrub :


Apricot face scrub är en exfolierande ansiktscrub av aprikos och mango som ger underbar lyster till din hud den är både djuprengörande och återupplivande. Själv är jag ett fan av ansiktsmasker och nu fick jag använda en mask på min sambo vilket inte bara gav hans ansikte lyster utan också gav oss lite familjetid och fick oss att skratta högt.

 

KG Design Sweden – Flaskpropp Uggla :

 

Jag kan inte beskriva hur glatt överraskad jag är. Alla som känner mig vet att jag samlar på ugglor. KG Design!, Ni har gjort min dag. Jag är så enormt tacksam. Detta var verkligen VÄRLDENS BÄSTA PRODUKT! Hoppas få se mera ugglor i Loddo-boxen i framtiden.

 

 

 "en glad sambo med sin Loddo-Box"

 

För er som missade mitt December inlägg om Loddo-Boxen så är jag alltså med i deras expertpanel.

 

Loddo är en prenumerationsbox innehållande varierande produkter för hela hushållet. Innehållet är alltid en överraskning – med målsättningen att du ska hitta nya favoriter.
Boxen kostar 99 kr/box, har ingen bindningstid och levereras varannan månad. Värdet i boxen varierar men ligger vanligtvis mellan 200-350 kr.

 

 

 

 

 

 

Kommentera här: