Sugen på att resa?

 
Visste ni att http://www.bokasmart.se/ fanns? Det visste inte jag förrän jag blev erbjuden att blogga om dom. Och gud vad jag hade behövt dom i somras när jag satt och letade som en galning efter billigast flyg till barnens farmor och farfar. För alla är ju inte gjorda av pengar liksom. Nu har ju dock jag personligen inte någon nytta av hyrbil eller hotell då jag sover hos Quintens föräldrar och inte har körkort. Men för er som vill ha möjligheten till sights-seeing och har körkort så är det ju helt utmärkt att bokasmart.se har just det ni behöver och visar er med vilket flygbolag som man flyger billigast till just DIN destination och vart du har det billigaste hotellet.
 
Jag och Quinten har länge tänkt förverkliga våran dröm att åka till Honolulu och Egypten. Så jag vet att jag garanterat kommer ha nytta av bokasmart som alltså är en shoppingagent som jämför priser på flyg, hotell, hyrbilar och sistaminuten-resor.

Kommentera här: