Jag är så himla glad!

Jag har tillsammans med andra författare skrivit en antologi en så kallad E-bok som publicerats av mörkerdottirs förlag. Känner mig otroligt glad över att jag kunnat få chansen att vara med om detta. Och stolt över mig själv.

Antologin heter "som en tjej" och finns  hos både nätbokhandlarna och bokus även på vissa bibliotek.

Här kan man köpa den bland annat.

https://dito.se/e-bok/9789175990583/?utm_source=bokus&utm_medium=pdp_buy_button&utm_campaign=product


skulle även bli väldigt glad om ni som läser skulle vilja beskriva för mig i en kommentar vad ordet "tjejigt" betyder för er.

Sen är det ju julafton imorgon vilket känns underbart. Så jag passar på att förbereda för släktfoton osv. Eftersom fotografering är en stor passion för mig. Älskar att arbeta med effekter och vinklar.

Tog denna bilden på mig själv, vart relativt nöjd.


Nu ska jag slå in resten av alla julklappar.

Ha det så bra kära ni.och en riktigt god jul imorgon. Kramar 



Kommentera här: