Viktnedgång med naturdiet - Dag 3

Startvikt : 132 kg     Längd : 184 cm     Kön : Kvinna    BMI : 39 = Klass 2 fetma
 
 
Hur har det gått med dieten idag ? :
Idag har det faktiskt gått ganska bra för mig. Det ända "söta" jag har tryckt i mig idag var en mango isglass som är ungefär hälften så stor som en vanlig isglass och anledningen till att jag köpte dom var för mitt sockerberoende och mina akuta sockersug som jag får. Isglass innehåller ju dessutom nästan bara vatten så det känner jag inte är så farligt. 
 
 
Mitt Matschema : 
 
08:00 - Smoothie Kvarg Hallonsmak Naturdiet - Jag fick faktiskt i mig hela men den smakade fruktansvärt.
12:00 - En dietbar Chokolate Chip Cookie Naturdiet - Denna är väldigt god. Smakar Snickers.
16:00 - Soppa Potatis & Purjolök Allévo - Den smakade okej soppan , men väldigt vattnig. 
20:00 - Smoothie Jordgubb & Banan Naturdiet  -  Den var ändå rätt okej, kanske för att den var kall?.
24:00 - Smoothie Kvarg Hallonsmak Naturdiet - Fortfarande lika fruktansvärd som i morse men gick ner.
 
 
Är dock lite ledsen i ögat för att jag märkte att tyvärr så har våran våg gått sönder genom att bara ha legat still i badrummet. Hur kunde det hända? Nu kan jag ju inte se om jag gör några framsteg med min viktnedgång och det känns väldigt tråkigt.
 
 
Hoppas att ni alla mår bra. Imorgon är en ny dag med nya tag och jag måste gå och lägga mig nu för jag känner mig dessvärre hemskt illamående. Ha en bra kväll / natt allihopa!
 

Kommentera här: