Viktnedgång med naturdiet - Dag 2

Startvikt : 132 kg     Längd : 184 cm     Kön : Kvinna    BMI : 39 = Klass 2 fetma
 
 
 
Hur har det gått med dieten idag? :
Idag har det gått sådär med min diet. Det är nämligen så att hyresvärden gick ut med informationen att det fanns en akut vattenläcka och vattnet är avstängt sen igår eftermiddag. Dom skriver att dom jobbar på det och har jobbat hela natten. Dock så har inte jag märkt av några ljud och jag har varit vaken inatt. Rätt fruktansvärt när man inte kan duscha eller gå på toaletten. Som tur var hade jag bett Quinten att förbereda några 2 Liters vattenflaskor. Det är nämligen så att vi ofta inte har Ska jag vara ärlig så börjar jag bli lite trött på detta och anser egentligen att vi borde få avdrag på hyran då det i stort sätt är en gång i veckan vi inte har vatten. Och utan vatten lever man ett medeltidsliv på riktigt. Man kan inte använda toaletten om man inte har vatten att hälla i den för att kunna spola sedan. Man kan heller inte duscha och i den här värmen är det ganska äckligt. Man kan inte laga mat eller göra sig en kopp te. 
 
Vatten ? :
Som tur var så fick vi tillbaka vattnet idag klockan 17:00 men då hade vattnet som sagt varit borta i över ett dygn. Och tyvärr gjorde det att jag inte kunde följa mitt strikta matschema då jag behöver dricka 1,5 - 2 Liter vatten för at klara det. Plus att jag behöver vatten för att göra i ordning mina shakes. Så jag fick helt enkelt synda idag också och köpa en findus låda och pilla port det jag tyckte var mest onyttigt. Åt kåldolmar med mos, sås och sylt. Tog bort så mycket sås jag kunde, tog bort sylten och även kålen. Kvar blev en pannbiff med mos. Och till kvällen åt jag ett plommon och en naturdiet bar och drack kolsyrat vatten jag gjort i sodastreamen med smak av körsbär. 
 
 
Här nedan kan ni se hur gården ser ut efter den akuta vattenläckan :
 
 

Kommentera här: