Har ni sett dessa klänningar?



KLÄNNINGAR UNDER 300kr!
 
Only Gammelrosa | Red Jersey | IvyRevel Peach | Pink | Missguided Green
 
Sponsrat inlägg

Själv är jag en trogen kund hos Zalando och har köpt massor av saker därifrån. Bl.a en klänning ifrån Ralph Lauren och ett bar väldigt snygga blåa leggins. Visste ni att nu har Zalando dessa underbara klänningar till salu. Och till väldigt billiga priser. Jag kommer själv att beställa den röda och den svarta nu inför sommaren. Är lite osäker på den persikofärgade i och med att jag inte vet om jag har några kläder som passar till. Men blir väl i så fall att köpa kläder som passar till antar jag. Just för mig så är kläder det jag spenderar mest pengar på. Och eftersom jag själv brukar jobba med att hjälpa mina svärföräldrar i deras klädesbutik så är det något jag känner mig väldigt passionerad för. Hur mycket spenderar ni på kläder varje månad / år? Och vad har ni för klädstilar? Det finns ju så grymt många olika stilar och jag är alltid intresserad av lite nya ideér. Jag tycker definitivt att ni ska checka in Zalando. Visste ni föresten att Zalando grundades i Tyskland och har blivit väldigt känd i många länder så som Sverige, Nederländerna, Storbrittanien och Frankrike?
 
Här är en link till deras hemsida : Zalando
1 Frida G Svensson:

skriven

Den rosa är everything!!!

Svar: Ja den är också skitsnygg men jag passar inte inte så bra i rosa :D
Jessica

Kommentera här: