Viktnedgång med naturdiet - Dag 6

Startvikt : 132 kg     Längd : 184 cm     Kön : Kvinna    BMI : 39 = Klass 2 fetma
 
Idag fick min kära sambo sin favoritmiddag eftersom han fyllde år igår. Men vi hade inte direkt någon tid att laga mat igår eftersom vi hade mycket att göra så det blev att beställa på spicy hot. Jag beställde ingen egen portion för att jag vet att det inte går ihop sig med mig och Thai-mat då det är min favoritmat. Och oftast blir det ju så att om någonting är riktigt gott så äter man oftast mer för att man inte känner att man är mätt. Så jag fick ta en bebistallrik och smaka lite av hans mat istället och det fungerade det med. Resterande av dagen följde jag schemat med mina dietbars och shakes och även om det redan nu börjar bli jobbigt i längden. Så är jag enormt glad över att jag genomgår det. Det börjar nämligen bli enformigt med mat som smakar samma varje dag. 

Kommentera här: