Grillfest

Igår blev jag och Quinten bortbjudna till Sander och Sandra. Jag har varit i Regna förut men har inte sett huset när det varit färdigmöblerat. Det var jättekul att se resultatet. Dock kände jag mig inte som världens artiaste gäst. Fina Sandra hade köpt jätteräkor och grillat  till henne och mig. Men jag blev så proppmätt efter den enormt goda kycklingen, potatis salladen och Sandras hemgjorda tzatsiki sås. Så jag orkade inte ens smaka en av räkorna. Var enormt skönt att kunna vara med Sandra igen efter att vi inte setts på 3 år. Jag hade lite panik inför träffen men enligt Sandra så kände hon sig väldigt trygg i mötet och att hon inte alls varit nervös för att det alltid känts naturligt att prata med mig. Det tog jag som en stor komplimang och har nu insett hur mycket jag saknat henne. Vi pratade lite allvar men hade det nog ganska trevligt också även om jag kände mig lite som en barn kidnappare ett tag. Men jag kan inte låta bli bebisar dom är ju så mysiga. Dessutom så var det första gången som jag träffade lilla Emelie. Hon är verkligen sin mamma upp i dagen. Dock misstänker jag  att det blir en brunögd liten flicka. Sandra och jag pratade om allt ifrån himmel till jord egentligen ett av våra gemensamma samtalsämnen var nog våra holländska karlar. Förstår verkligen uttrycket "killar kommer ifrån Mars och tjejer ifrån Venus" vi är ju så olika killarna vi kvinnor. Allt som allt så var det en underbar kväll. Tack Sander och Sandra  för gästfriheten. 
1 Anonym:

skriven

Kul att ni kunde umgås igen ☺ man ska vårda vänskapen och speciellt dom man haft sen man var yngre ☺☺

Svar: Ja det kändes skönt :) och vi gillar i stort sett samma saker vilket gör att det är otroligt lätt att prata :)
Jessica

Kommentera här: