Så sjukt trött

Man blir så utsliten av att vara småbarnsmamma. Speciellt när Nova hela dagen idag och igår fått för sig att hon ska vara i mina armar hela tiden. Hon somnar i mina armar och direkt när jag lägger ner henne i min säng så skriker hon så hon nästan tappat stämbanden.

Nu har jag äntligen fått henne att somna och sitter och tittar på en dokumentär om seriemördare. Väldigt intressant hur tvistade vissa människor kan vara.

Min trötta lilla Nova.

Imorgon ska jag skicka in pappret angående hennes namn till Skatteverket.

Novas nya skor 

Gårdagens snygga sovstil

Ute och går med Nova

Har även varit och storhandlat kläder till mig själv idag. 600 kronor var det verkligen värt för:

* 1 linne
* 1 träningströja
* 5 par byxor
* 1 tunik
* 2 klänningar

Med mera

Så nu har jag lite att använda.

Nu är det dags för en tupplur :) 

Kram på er allihopa :)

1 Sanna:

skriven

Så sjukt söt hon är! Blir riktigt bebis sugen. Hoppas allt är bra med er.

Kram

Svar: Hej Sanna :)

Tack ja hon är söt. När hon inte är arg dvs xD

Det år bra med oss ä. Sj?

Mvh Jessica
Jessica

Kommentera här: