Usch och Fy. Höst på ingång.

Har nu inte bloggat på ett par dagar. Mår inte alls bra. Ena dagen var det 25 grader ute och sen helt plötsligt 10, vilket gjort att jag dragit på mig världens feber och snuva. (höstsnuva) som det så vackert kallas.
 
Lilla Nova växer och växer. Jag älskar verkligen min lillflicka till månen och tillbaka. Hon är helt underbar. Och även med hög feber så börjar jag le bara av att titta på henne. Jag kommer att leva för henne och Lexie för resten av mitt liv. Mina 2 underbara döttrar.
 
Har bakat en hel del på senaste tiden. Både med och utan kvarg, som faktiskt är helt okej. Om man vill äta något som inte innehåller kalorier och vill förlora vikt snabbt så kan man köpa Lindahls kvarg med låg fetthalt och blanda med valfri lightsaft. Smakar som yoghurt ungefär. Jag var sötsugen i helgen så det blev en Jordgubbstårta och Latté Caramell som jag självklart gjorde själv.
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig ett tag. Febern har slagit till igen. Har ni tävlingstips så är jag öppen för det.
 
Kram på er!

Kommentera här: