PR & POLICY

Alla omdömen, åsikter och betyg på Unrestrained.blogg.se är mina egna (om inget annat anges) och kan inte påverkas av tredje part.

Redaktionell policy

Jag tar tacksamt emot pressutskick och produktprover, men garanterar aldrig att det blir omnämnda. Utan jag väljer och skriver endast om det som intresserar mig och om det jag tror kan intressera mina läsare. Alla mina åsikter är mina egna och går inte att köpas.

Är du och ditt företag intresserad utav att skicka produktprover och pressutskick till mig är ni välkomna att kontakta mig på [email protected].

Sponsrade inlägg

Jag skriver gärna sponsrade inlägg, men accepterar inga dolda länkar. Det innebär att alla sponsrade inlägg märks med texten "Sponsrat inlägg" alternativt "I samarbete med".

Kontakt

Har du några frågor eller funderingar? Eller vill du annonsera på Unrestrained.blogg.se? Mejla mig på [email protected] för mer information.

Kommentera här: