Viktnedgång med naturdiet - Dag 5

Startvikt : 132 kg     Längd : 184 cm     Kön : Kvinna    BMI : 39 = Klass 2 fetma
 
Hej alla, till en början så var meningen att jag skulle skriva och uppdatera min vikt och mitt bmi varje dag. Men i och med att min våg gått sönder så kan jag inte det. Därför blir den nya planeringen att jag skriver hur mycket den totala viktnedgången är efter hela diet perioden.
 
Jag är så grymt glad idag. Dock har dieten inte varit lika bra idag som den varit innan. Det är nämligen så att min kära fästman fyllde år idag. Jag lyckades stå emot suget av fikabrödet som serverades dock så tog jag ett glas Cola. Förutom det så har dieten gått jättebra idag också och jag känner mig faktiskt både stolt och förundrad över hur jag faktiskt har klarat detta. Har fått höra historier av kompisar som har provat som säger att det absolut inte har fungerat för dom. Dom har typ klarat en dag och sen gett upp och ätit vanlig kost igen. Jag tror att det hela handlar om självdisciplin.

Kommentera här: