20 Frågor utmaning

Jag blev Nominerad av @ssandraaf att göra denna lista!

1. Vem står dig närmast? Min bästa vän & Min pojkvän 💗

2. Vad är du mest nöjd över hos dig själv ? Mina ögon!

3. Hur lång är du och vad väger du ? Jag är 184 cm lång och väger 132 kg!

4. Vilken manlig kändis tycker du är snygg? Alexander Skarsgård 

5. Vad är din högsta dröm just nu ? Att ja ska lyckas med min sångkarriär.

6. Vad tycker du inte är attraktivt? Snåla människor & Människor som inte kan se sina egna fel.

7. Är du förälskad i någon? Ja, jag är kär, förälskad & älskar min fästman över allt annat.

8. Bästa låten just nu ? Clean Bandit - Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie

9. Vilken är din bästa och sämsta egenskap just nu ? Min bästa är att jag är rak och ärlig. Min sämsta är att jag har svårt att formulera mig och få ut det jag menar, vilket kan såra människor.

10. Vilken är den godaste maträtten du vet? Kycklingwok.

11. Saknar du något extremt mycket? Jag saknar min morfar som dog i cancer 2011. Du är alltid i mitt hjärta morfar <3

12. Har du fått nya vänner som ersatt de gamla? Ja det har jag fått. Mina barndomskompisar och jag har växt ifrån varandra.

13. Skulle du säga att du är attraktiv? Ja det tycker jag fast på mitt eget sätt.

14. Skulle du säga att du är pengaberoende? Ja fast det tror jag nog alla är mer eller mindre.

15. Trivs du med ditt liv & jobb osv? Jag trivs med mitt liv dock så är jag för tillfället arbetslös

16. Om du vore ett djur vad skulle du då vara? En Papegoja

17. Är du beroende av sociala medier? Ja de är jag verkligen.

18. Söker du mycket på google & tror på det? Man måste alltid vara källkritisk såklart. Men för det mesta så förlitar jag mig på det som står.

19. Vilken är den bästa serien enligt dig? Game Of Thrones

20. Bor du i ditt drömboende nu? Drömboende nej, men jag är nöjd med min lägenhet just nu

 


Kommentera här: