10 Personliga saker om mig.

Idag tänkte jag dela med mig av 10 personlika saker om mig som folk som inte känner mig ordentligt kanske inte vet. bl.a så står jag inte för Pride och folk som är intresserade av att förstå eller höra varför får gärna fråga mig då jag är väldigt öppen när det gäller den frågan då det gäller att inte såra någon annans känslor.
 
 
1 - Jag tycker det är okej med vita lögner så länge dom inte sårar någon annan.
2 - Jag tycker inte om snö och halka
3 - Mitt drömyrke är att jobba som röst skådespelare i filmer och spel.
4 - Jag tycker INTE Johnny Depp är snygg.
5 - Jag brukar stå och dansa för mig själv i badrummet. För sambon får inte se.
6 - Jag är riktigt duktig på att sjunga men har fruktansvärd scenskräck.
7 - Jag tycker mig ofta veta mycket bättre än andra och kan verka som en besserwisser.
8 - Min favorit dryck är Simple Cola Ifrån Red Bull
9 - Jag står inte för Pride
10 - Jag HATAR alkohol och droger.

Kommentera här: