Vädret

Idag är det soligt i Norrköping ca 25 grader varmt men enligt en källa så ska det bli ruskigt väder igen. Så idag passar jag på att grilla medan solen ligger på. Ibland läser jag illustrerad vetenskap men enligt den tidningen så är vår miljö inte då välmående. Antarktis smälter ut i golfströmmen som är Skandinaviens värmekälla så enligt forskarna kommer Sveriges vintrar bli 10 grader kallare och det ser jag absolut inte fram emot så blir nog att jag flyttar utomlands då. Jag är verkligen ingen lust att vintermänniska. Hoppas ni njuter av sommardagarna nu och hoppas källan har fel. 

1 Anonym:

skriven

Åh va gott med grillat 😊

Svar: ja eller hur :)
Jessica

2 Anonym:

skriven

Skönt med elgrill så man kan grilla på balkong.. i den silvriga formen under gallret ska man ha lite vatten i så ryker de inte. ☺☺

Svar: det är vatten där i :) blir mer att vattnet osar ut :) och ja det är perfekt under sommaren :)
Jessica

Kommentera här: