lycklig

Jag är så enormt lycklig just nu. Trots livets små motgångar så mår jag faktiskt väldigt bra. I Onsdags var jag på riskettan och där fick jag kontakt med nya människor och hade en väldigt bra tid. Intressant hur olika människor kan vara i dess tankesätt. Ska bli så enormt skönt när jag blir klar med allting och har körkortet i handen och kan åka på bilsemester och skämma bort mina nära och kära.

I veckan har jag träffat båda mina flickor gemensamt vilket var väldigt spännande. Båda mina tjejer är enormt kärleksfulla individer . Så det känns som om min grund ändå har lett till något enormt vackert. Och jag känner mig stolt över att ha ansvaret att vara deras mamma. Nova och Lexie är mitt allt och utan dom skulle jag inte kunna vara personen jag är idag. 

1 Anonym:

skriven

Så fina flickor du har ☺ går det bra o ta körkort. Är det mycket kvar?

Svar: ja ett par veckor till. men sen blir det bilsemester :)
Jessica

2 Anonym:

skriven

Ska du ta automat eller både och? ☺

Svar: Bara automat just nu :)
Jessica

Kommentera här: