Senaste Nytt!

För er som inte visste det så streamar jag väldigt ofta och för er som inte vet vad streama är så betyder det att jag filmar mig själv medans jag pratar och berättar om spelet som jag spelar. Via min stream så har jag fått en större donation ifrån en man. Och tack vare den så har jag kunnat köpa mig själv en egen bil , körkortslektioner och uppdaterad mitt hem med ny inredning. Så i detta inlägg tänkte jag att ni skulle få se min bil och min lägenhet. Känns så enormt skönt att ha kunnat göra detta. För jag trivs enormt mycket bättre med mig själv och det gör att folk runt omkring mig förmodligen trivs mer med mig. Och jag har kunnat stötta mina nära och kära och kunnat låna ut pengar och även kunnat följa med på saker utan att behöva tacka nej på grund av att jag inte har råd. Det har varit en enorm frihet.
 
Sovrummet innan vi fick upp gardiner, Insåg hur tomt det ser ut. Och min "porrbelysning"
 
 
 Sovrummet ifrån andra hållet så man får en lite större inblick.
 
 
 
Efter att vi fick in våran nya garderob så blev det såhär.
 
 
 
En bild på våra nya hallmöbler. Funderar även på en ny matta.
 
 
Och våran enormt snygga klädhängare.
 
 
 
Köket precis innan kalas med Nova och familjehem.
 
 
Quintens och min nya spel / tv-mys hörna.
 
 
 
Och sist men inte minst , Min pärla. En Ford Focus - 08 Kombi. Väldigt nöjd med den måste jag säga.
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Fint du har det ☺ matta gör oftast att det ser mer hemtrevligt ut, tycker absolut du ska satsa på en i hallen 😊😊

Svar: Tack så hemskt mycket :D ja det blir nog så att jag skaffar en matta. Känns lite mer hemtrevligt också med lite färg :D
Jessica

2 Anonym:

skriven

Ja de blir en liten färgklick och mer mysigt på nåt sett ☺

Kommentera här: