Hemsk dag idag.

Ville bara passa på att gnälla lite, för det får man ju göra ibland. Idag vaknade jag med en fruktansvärd smärta i mitt vänstra öra. Känns som om jag har en stor klump vax där. Men har läst på 1177 att man ska absolut inte försöka pilla ut vaxet med tops, vilket jag redan vart där och pillat med såklart. För gör man det så finns risken att man får in vaxet ännu längre in emot hörseltrumman och då bildas ett obehagligt och väldigt smärtsamt tryck i örat. Samtidigt har jag migrän på högra sidan av pannan så jag känner mig rätt handikappad idag måste jag säga. Nu efter ett långt sökande på internet med Google som verktyg har jag hittat lite husmorsknep som kanske kan lösa smärtan. Så i natt tänkte jag prova att sova med en tesked olivolja och varmt vatten i örat och se om det löst upp sig till imorgon. Migränen har dock försvunnit efter 4 tabletter pamol. Och nu har jag inte så värst ont i örat längre utan det är mer en obehaglig känsla jag känner. På grund av  "klumpen" som sitter där, och det faktum att jag har lock i örat så jag hör inte ett skit av vad Quinten säger om han står på vänster sida av mig haha. Men det kan ju i och för sig vara bra. Får karln motionera lite nu när han är tvungen att gå  runt mig för att kunna kommunicera haha. Så idag har det alltså blivit så att jag spenderat näst intill hela dagen i sängen eller badkaret. Så jag tänkte att när jag öndå inte har annat för mig så kunde jag passa på och berätta om det nya schampot jag har köpt. Dock kan jag inte säga om det fungerar eller inte ännu då jag inte använt det tillräckligt. Men man ska ta väldigt lite av det då det är lite uttorkande. Men enligt beskrivningen på flaskorna så ska håret växa 123 % snabbare under tiden man använder det och man ska använda det varannan dag. Det heter Hair Jazz och går att beställa på internet.

Så här ser flaskorna ut om ni vill köpa dom.


Självklart kommer mer info efter att flaskorna är slut och jag vet om det faktiskt fungerar eller inte. Får se till att skicka med ett bild resultat också.
1 Anonym:

skriven

Krya på dig. I värsta fall får du ringa vc så hjälper dom till o ta bort vaxpropp. Finns ett medel på apoteket du kan testa först, några droppar man har i örat en viss tid som ska lösa upp.

Svar: Tack snälla. Min moster Jenny tipsade faktiskt mig om Vaxol och jag provade det vilket direkt löste det onda och jag slapp vårdcentralsbesök :)
Jessica

2 Anonym:

skriven

Åh vad skönt ☺

Kommentera här: