Hej alla underbara läsare.

Efter två veckors magsjuka så kan jag äntligen sitta vid datorn igen. Det är sjukt att det bara är två dagar kvar tills operationen nu och jag hoppas verkligen att det går bra. Snart kommer en uppdatering om det fina armbandet från GoodBalance som jag nu har använt. Och vilken skillnad ! Men mer om detta får ni veta på Tisdag. Ville bara höra av mig så att ni vet vart jag har tagit vägen. Kram på er alla !
1 Anonym:

skriven

Åh fy med magsjuka så länge 😮😮 eller är det att magen varit paj för mediciner och så?

Svar: Både och. Det började som maginfluensa men tror också att medecinen har en viss påverkan. Kram
Jessica

2 Anonym:

skriven

Vilken dag ska du opererats då? Lycka till.

Svar: Jag opereras Måndag den 11 september. (Imorgon) Tack snälla det behövs :) Kram
Jessica

Kommentera här: