Viktnedgång med naturdiet - Dag 4

Startvikt : 132 kg     Längd : 184 cm     Kön : Kvinna    BMI : 39 = Klass 2 fetma
 
Dieten gick jättebra idag igen. Känner mig så enormt stolt över mig själv. Inte ett sötsug idag. Dock skulle jag personligen inte rekommendera Naturdiets pulvermat. Dvs Vanilj, Choklad & Jordgubbs shake, dom som man blandar själv, Jag äter dom men vilka fruktansvärt hemska kväljningar. Är typ tvungen att dricka nästan 2 Liter vatten efteråt för att klara mig igenom det. Men antar att vattnet hjälper till emot hungerkänslan med haha. Men det har såklart inte bara varit dåligt med dieten. Det finns massor bra saker med. Det känns både som om jag har mer energi och som om jag vore mer motiverad att fortsätta. Tack alla ni som följer min blogg nu känns det ännu mer viktigt att jag sköter mig. Jag vill inte göra er besvikna och jag är så grymt tacksam för ert stöd. Kram

Kommentera här: