Sponsorer på Jul-Eventet med Norrköping Event & Pr

 Jag och min familj vart väldigt glatt överaskade över den enormt fina Goodiebagen, dels för att den var så stor och för att det var så mycket saker i den som passar våran familj. Det fanns saker både för mig, min sambo och båda barnen som föll oss precis i intresset. Jag tänkte här skicka med en lista på alla Sponsorer och vad dom sponsrat med och vad vi tyckte.
 
Lista med Sponsorer :
 
 
Hatting Sverige
Vi börjar med Hatting som sponsrade med olika fika längder till eventet. Vi hade turen att få smaka deras nya blåbär och vanilj längd och jag måste säga att jag blev glatt överaskad. Jag brukar nämligen ha svårt med fikabröd som har frukt i sig och trodde absolut inte att jag skulle tycka om det. Men det gjorde jag. Dom inte bara såg goda ut, utan dom smakade gudomligt. Det hade Hatting verkligen gjort bra. Skulle verkligen tipsa er läsare om att köpa hem själva och prova.
 
Om ni själva skulle vilja kontakta Hatting eller läsa om deras nyheter så har dom både en Facebook och hemsida som ni kan följa.
 
Facebook: Hatting Sverige
   Hemsida: Hatting.se   
Tröstisar
 
Företaget Tröstisar sponsrade med jättesöta gosedjursplåster. Vi har dock inte hunnit pröva dom än då vi inte hunnit att få ett olycksfall inom familjen än. Men jag skulle hellre köpa tröstisar som plåster än vanliga tråkiga plåster. Jag tycker dom var enormt söta. Här medföljer även en bild på dom. Så ni får gärna säga vad ni tycker.
 
 
Kommer även skicka med tröstisar´s kontaktuppgifter om ni skulle vilja veta mer.
 
Facebook:Tröstisar
Hemsida : Tröstisar.com
 
 
 
 
 
 
 
Dr.Oetker
 
Just Dr.Oetker brukar jag köpa alla baktillbehör ifrån Dr.Oetker när jag ska baka. Jag älskar deras baktillbehör och kommer förmodligen alltid att använda mig mest av deras produkter. Den här gången fick vi kristyr och 2 olika sorters pepparkaks dekorationer av Dr.Oetker. Små snöflingor och Små gröna julgranar. Så vår julafton kommer att bli riktigt vacker i år.Jag har ända sedan jag var liten älskat att baka och haft det som en hobby. Så jag kommer att få lägga upp ett senare inlägg tillsammans med mina 2 småflickor så får vi visa våra konstverk. Dock så tycker jag att ni läsare ska passa på att köpa hem lite ifrån Dr.Oetker så kanske era pepparkakor blir lika glamourösa som våra.
 
Kontaktuppgifter till Dr.Oetker.
 
Facebook: Dr.Oetker
Hemsida : Dr.Oetker
 
 
 
 
 
 
 
(Obs bilden är lånad ifrån Julpussar) Vi fick snöflingorna och julgranarna har inte provat pärlorna ännu så det blir något att skriva på inköpslistan inför julafton.
 
 
Carlsberg
 
Carlsberg har varit en av mina favoriter när det gäller läskedryck, förmodligen ända sedan jag var liten. Jag är glad att jag kan föra den traditionen vidare till mina egna barn. All läskedryck Carlsberg tar sig an blir helt förträfflig. Deras julmust är det absolut bästa jag vet. Här kommer 2 roliga faktan om just julmust. Visste ni att julmust egentligen är ett recept som kommer ifrån kemister på en skola i Tyskland? Och i början av sin karriär så användes julmust som ett alkoholfritt alternativ till öl och porter? Visste ni också att champis var ett alkoholfritt alternativ för mousserande vin?
 
 Festisen vi fick var helt underbar. Önskar dock att ni på Carlsberg kunde börja göra min favorit dryck i stora 2 liters flaskor istället för bara 50 centiliters. Älskar er Festis med smak av kaktus och lime. Barnen har redan slukat i sig er goda Festis och sambon er goda Julmust.
 
 
Kontaktuppgifter till Carlsberg:
 
Facebook: Carlsberg
Hemsida: Carlsberg
 
 
 
 
 Zoégas
 
Zoégas var med på jul-eventet och sponsrade med deras nya julkaffe. Julkaffet är illustrerat av design studenten Esther Gichuhi som kommer ifrån Kenya. Hon vann Zoégas Coffee by Women tävling. Blandningen är exklusiv och limiterad och är baserad på bönor ifrån deras hållbarhetsprojekt i Kenya. Personligen skulle jag inte kunna leva utan kaffe. Det är en tradition för mig att vakna på morgonen och gå direkt till kaffe bryggaren. Jag dricker alltid Zoégas Mollbergs blandning i min Dolcé gusto kapselmaskin. På måndag ska vi ha julfirande och bjuda på det goda julkaffet, Har smygsmakat lite och det smakar ljuvligt. Tycker alla borde köpa hem detta kaffe som dessutom kommer i en LYX-förpacking! En bra smak & snygg design!
 
Här  är Zoégas kontaktuppgifter för dom som vill veta mer.
 
Facebook: Zoégas
Hemsida: Zoégas
 
 
 
 
 
 
 Lubfoods
 
Lubfoods var givetvis med och sponsrade med. Dom sponsrade med baby-foot fotbehandling samt en stevia chokladkaka. Jag måste säga att jag blev chockad när jag provade båda produkterna. Chokladkakan som innehåller Stevia istället för socker trodde jag absolut inte skulle smaka gott, jag har provat många "sockerfria" chokladkakor och olika substitut och inget har varit gott, tills nu. Deras chokladkaka var verkligen jättegod, så den slukade jag snabbt i mig till mitt julkaffe. Efter det så provade jag på fotbehandlingen ifrån Baby-foot vilket jag ärligt talat snabbt skummade igenom beskrivningen och sen körde igång. Jag har förut provat olika sorters fotbehandlingar och detox-behandlingar och det har funkat bra. Den här gången vart jag skrämd. Jag har ärligt talat aldrig lidit av liktornar eller torra fötter. Men provar ändå masker bara för att. Den här gången så satte jag masken på foten som det stod i beskrivningen och tejpade fast påsarna med "sörjan" på fötterna. Allt gick jättebra. Men skillnaden med baby-foot masken är att det är enormt viktigt att läsa hur den funkar och INTE göra som jag gjorde, för dagen efter behandlingen så började mina fötter att bli torra och flaga och göra Så jag ringde min bästa vän och sa "vad är det här för något. ? den har förstört mina fötter". Tills hon förklarade att det är så masken funkar och att hon använt den förut. Produkten funkar så att den gör så att fötterna ömsar skin som en orm och det nya skinlagret är som babyfötter. Nya och fräscha. Nu har det gått 4 dagar sen behandlingen och jag har fått mina babyfötter och är nöjdare än någonsin med resultatet. Är enormt tacksam över att jag fick prova det här och misstänker att smärtan kan ha varit inbillad på grund av min rädsla för att jag aldrig förut haft torra fötter. Kommer också att köpa produkten själv och vill tacka Lubfoods för chansen att ha fått prova produkten och recensera den här i min blogg.
 
Här är kontaktuppgifterna till Lubfoods om du också vill prova fotbehandlingen eller den goda chokladen.
 
Hemsida : Lubfoods
 
 
 
 
 
 
 
Månssons    
 
Månssons var givetvis med och sponsrade med helt underbara produkter. Månsson är en onlinebutik som är återförsäljare för Yankee Candle och andra produkter. På eventet fick vi 3 stycken doftljus och en doftgran till bilen ifrån Yankee Candle. Jag har länge älskat Yankee Candle, Jag använder jämt deras dofter hemma. Dom är väldigt fräscha och funkar perfekt i stort sett varje dag. Vi brukar köra deras vaxkakor hemma och har väldigt många favoriter. En av dom stora är Clean Cotton doften vilket vi blev enormt glada över att vi nu få ha i våran bil. Jag hade inte hört talas om Månssons innan och kommer att skicka in en beställning ifrån dom till slutet av December eller början av Januari då jag såg att dom fått in en nyhet kallad "Hallon Sorbet" , nästan så att man vill äta upp ljuset. 
 
Här nedan finns länken till Månssons hemsida om ni skulle bli sugna på att själv ha ett väldoftande hem. Personligen kan jag tycka att ett städat och vårdat hem får själen att må bra och dofter är en viktig ingrediens för mig och mitt välmående.
 
 
Hemsida: Månssons
   
 
"Några av Yankee Candles Votive ljus"
 
 
"Den helt underbara doftgranen / ljuset vi fick till bilen"
 
 
 
 
 
 Candyking
 
I våran familj är vi riktiga godisråttor och när vi fick höra att Candyking skulle sponsra juleventet blev det jubel hos småflickorna. Det var godis perfekt blandat för alla smaker i familjen och det tog slut väldigt fort i vår familj. Lösgodis har alltid varit vår favorit. Dessutom fick vi ekologiska nötbars som passar perfekt som mellanmål när barnen ska på utflykt. Och så var det givetvis ett plus för barnen när det längst ner i påsen låg en varsin pysselbok till flickorna. Vi kommer i framtiden att alltid ha Candyking som val när vi ska köpa godis.
 
 
Hemsida: Candyking
 
 
 
"Karamell Kungen / Candykings godis"
 
 
 
 
Pocketförlaget
 
Pocketförlaget var med och sponsrade med boken "Valnötter och verklighetskaos i Vasastan". Det var en perfekt julklapp till mig som älskar att läsa böcker och pocketböcker är verkligen perfekt nu under vintern när det  är slaskigt och inte direkt något utomhusväder. Jag personligen föredrar böcker över film då det ger mig möjligheten att fantisera om hur karaktärerna ser ut och öppnar ett större tomrum åt fantasin.  
 
 
 Hemsida : Pocketförlaget
Facebook :  Pocketförlaget FB 
 
 
Gerbera
 
Gerbera var med och sponsrade med dom finaste faten jag sett på länge och det blir dom vi kommer att använda på alla hjärtans dag . Personligen älskar jag keramik och speciellt egendesignad keramik. Det är verkligen äkta mode för mig och enormt stilrent. Så för er som gillar keramik precis som jag så skulle jag verkligen tipsa er om att gå till Gerberas hemsida här nedan och titta på deras sortiment. All deras keramik är handgjort.
 
Hemsida : Gerbera
Facebook : Gerbera FB 
 
 
 
" Visst är faten enormt vackra, älskar verkligen "volangerna" på kanterna"
 
 
Netto
 
Netto var med och sponsrade. Netto är ju som dom flesta vet en budget butik här i Sverige med lite billigare priser. Netto har varit allt för mig. Inte bara en matbutik utan även en inredningsbutik och en plats där jag fyndar både julklappar och födelsedagspresenter. Netto var med och sponsrade Jul-Eventet med flera olika produkter. Vi fick chips Schampoo, Body lotion, Läppcerat, Nötter och mineralvatten och alla produkterna var precis lika bra som dom dyra varianterna och märkesprodukterna man kan få slänga ut en extra slant för. Älskade verkligen mineralvattnet vi fick, det släckte verkligen törsten.
 
Hemsida : Netto
Facebook : Netto FB
 
"Lätt Sveriges bästa budget affär"
 
Den sista sponsorn för Jul-eventet var Loddo boxen. Men det kommer ett enskilt inlägg angående Loddo och deras enormt handiga produkter. Och vet ni vad!?! Jag har fått turen att få vara med i Loddo´s expertpanel, vilket jag är enormt tacksam över.
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Oj vad mycket olika gott man fick ☺ hur ska ni fira jul? Med barnen?

Svar: Det kommer mer, jag var inte klar med hela listan. Jaa det blir med barnen :) Sj då?
Jessica

Kommentera här: