JennyMade

 (Bild tagen på mammamingel 2014 av Linus Lindgren på 2 fotografer)

 
 
Har ni någonsin hört talas om JennyMade, Jenny syr enormt häftiga babytäcken. Och det som är så häftigt med just deras täcken är att dom inte bara är ett vanligt täcke utan även kan göras om till en liten kudde eller en åkpåse till vagnen. Jag träffade Jenny på Mammamingel 2014. Ett event som höll till i Norrköping i slutet av April. Och Jenny imponerade mig mest av alla utställare. Inte nog med att hon är så ung. Utan hennes täcken är väldigt vackra och inspirerande. Och med min idetorka tror jag inte att jag hade ens kommit på tanken. 
 
Så jag hörde av mig till Jenny och frågade om det fanns möjlighet för ett samarbete med henne, då jag inte bara vart inspirerad av produkten utan gärna vill hjälpa till och sprida hennes fina företag till mina vänner som har barn. Och även till ni andra unga föräldrar som läser min blogg.
 
Jenny tyckte att ett samarbete var en bra ide. Och nu har vi fixat ett samarbete som passade oss båda som handen i handsken. 
 
 
 
 
Här är lite bilder på Jennys fina Täcke och här kan man se hur man omvandlar det i olika faser.
( Jenny har tagit bilderna inte jag )
 
 
 Kudde
 
Täcket (Insidan)
 
Täcket (Utsidan)
 
Åkpåse
 
 
Visst är täcket underbart. Och helt perfekt för ett litet spädbarn. Mer bilder kommer komma senare ifrån mig med min nyfödda i ett av Jennys fina täcken. Nu har Jenny fixat en 10 % Rabatt till er andra som skulle vara intresserade av ett täcke ifrån JennyMade. Och hur går ni tillväga för att få ta del av denna rabatt?
 
Jo ni går in på Jennys Facebooksida och tittar ut vilket täcke ni vill ha,
sen skickar ni ett mail till : [email protected]
Där skriver ni vilket täcke som ni vill ha.
Använd sedan rabattkoden: Jessica10.
Så fixar Jenny så att ni får rabatten avdragen.
Måste även tillägga att ni får stå för frakten själva såvidare ni inte är en stor grupp som bor i närheten av Åtvidaberg. 
Då har Jenny möjligheten att leverera täcket med en liten undervisning om hur man gör.
 
Tänkte även tipsa er att titta på : www.JennyMade.blogg.se
Där kommer det nämligen snart upp en tävling där man kan vinna ett av dessa fina täcken. 
 
Tävlingen kommer att sluta den 6/6.  Och rabattkoden gäller till den 22/6.
 
Så kom igen nu!!! Stöd Jenny och hennes underbara ide!! Och för er som inte har så mycket pengar så rekommenderar jag att ni genast letar efter tävlingen på Jennys blogg. Kanske har just du tur ;)
1 Sanna:

skriven

Du får gärna nämna att det är Linus Lindgren ifrån 2 Fotografer som tagit den översta bilden.

/ Sanna

Svar: Det ska jag göra :) tack Sanna !
Jess

Kommentera här: