Fredagsmys

God morgon alla.

vaknade imorse av en mys sjuk Quinten som legat och klappat min mage hela natten. Märks att han är glad att bli pappa igen. Och nu är det ju dessutom inte långt kvar. Ca 2 månader tills 4 Juni då bebis är beräknad.

Just nu sitter jag i en evighets kö till Sergel som stängt av internet fast dom fått en summa på totalt 2000 kr inbetalt förra veckan. Så jobbigt med dessa evighetsköer hela tiden när jag satt i 20 minuter förra veckan om exakt samma sak.

Ikväll blir det fredagsmys med godis och filmen Thor 2 , hoppas den är så bra som den verkar enligt trailern.

Jag har verkligen varit aktiv i veckan, vilket förklarar smärtan i ljumskarna och benen just nu.

* jag har varit hos bm.
* varit på en helt awesome second hand butik kallad hela människan.
* rensat ur Lexies kläder hon inte kan ha.
* flyttat mitt rum till det lilla sovrummet och alla barnens saker till stora.
* dessutom har jag varit nere och lämnat Lexies gamla kläder som jag inte behöver till Hans & Greta.

Vad är Hans & Greta kanske många undrar nu?

Hans & Greta är en butik i Norrköping där man kan lämna in gamla barnkläder och så säljer butiken det till dig. Du får 40% av pengarna, resterande går till Afrika och dom fattiga barnen eller till personalen på Hans & Greta. Helt underbar verksamhet tycker jag. Att man kan tjäna något men samtidigt göra välgörenhet för små barn som behöver det.

Jag skriver mer ikväll så får ni veta hur filmen var.

Kram på er.
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Låter mysigt med bebisen och gosa med magen. Du får ta hand om dig bara så du inte sliter ut dig för mycket. Kram och trevlig fredag.

Svar: Hej Lottiz!

Ja det är mysigt :) men har sina nackdelar med . Jag har fått ngt som 1177 kallar för grov foglossning och inte hjälper foglossningsbälte heller :,(

För min foglossning har lyckats sätta sig på blygdbenet :/

Ha en trevlig vecka och förlåt för sent svar ! :)

Mvh Jessica
Jessica Pettersson

Kommentera här: