Min skatt.

Du, du är verkligen mitt allt.
Du gör mig varm när allting känns kallt.
Du tar mig igenom glädje och igenom sorg.
Du finns som en beskyddare av mitt hjärtas Borg.

Lexie du är mammas lilla tjej.
Det är en ära att kunna säga (mamma älskar dig)
En ära att veta att du älskar mig.
Och att du är mammas och pappas lilla tjej.



Idag har Lexie och jag busat tillsammans med Quinten. Hon inspirerade verkligen mig att skriva denna dikt om henne. Hur kan man älska något så litet så himla mycket? Hon är så enormt rolig att vara med. Hon kallar mig för papa Jessica. För att jag klippte håret. Men det är inte alltid så lätt för en så liten tjej att förstå. Sen fick hon bada med Quinten, som enligt mig är världens bästa pappa. Jag kan skatta mig lycklig som har honom och att han bryr sig och finns där för henne i alla väder. Och att han finns där för mig.  

Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från idag med mina 2 älsklingar.


Först hade vi på Lexies order ett litet Mat party med ketchup och dricka.



Sen tyckte Lexie att pappa skulle klä ut sig till en hund och hon skulle krama hunden.



Sen var det min tur att gosa med lillan som fick krusbärsdricka som pappa köpt till henne nu när det är lördag. 



En till bild jag tyckte om.



Lexie spela gitarr och sjöng ... Fisken simmar i sitt hav.



Gullungen och så lyckades jag få med vår fina blomma/ogräs.



Min fina tjej är snart 2 år gammal.




Kommentera här: